Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, December 8, 2012

dagboek : "afspraken na komen"

dagboek/weblog : het was weer eens "kloten" vandaag, en het ergste is dat ik daar zelf  "schuldig" aan ben, met goede bedoelingen en in goed vertrouwen liet ik een vriendin van mij hier tijdelijk spullen op slaan in
mijn loods omdat zij even geen onderkomen meer heeft, toen ze een paar dagen geleden later dan afgesproken de eerste spullen kwam brengen gaf ik haar de sleutel van mijn loods omdat ik zelf weg moest. ( waarschijnlijk heb ik ook nog eens een bepaalde vorm van autisme want ik haat het als mensen te laat komen of een afspraak niet na komen )
ik zij toen "als je klaar bent gooi dan die sleutel maar door mijn brievenbus" ( dat is inmiddels alweer 2 dagen geleden ) gisteren werd ik opgebeld "of ik thuis was ?" ze wilde nog een laatste vrachtje komen brengen... ikke dus de hele dag wachten... maar ik heb geen mens en ook mijn sleutel nog steeds niet gezien...
ja misschien ben ik een zeikerd, maar als ik (gratis en belangeloos ) mensen help dan mag ik toch wel van ze wensen dat die mensen op tijd komen en hun afspraken na komen ? sorry maar ik zit me weer boos en druk te maken omdat ik weer eens het gevoel heb dat ik niemand kan vertrouwen. die sleutel van mijn loods is belangrijk voor mijn omdat behalve een aantal beschilderde dingen ook mijn motor daar staat, bovendien slaapt mijn hond Spike graag daar op de bank, en ik kan het risico niet lopen dat de deur van de loods open gaat als mijn hond daar is.. Spikkel moet nu dus al weer 2 dagen binnen blijven...maar genoeg hier over, ik heb mijn lesje weer geleerd..
ik heb vandaag door het hele gedoe van bovenstaande de laatste whisky maar op gedronken, ( ik had nog wat over van dinsdag ochtend ) daarna wilde ik natuurlijk weer meer, maar ik kon geen vervoer nhaar de drankhandel vinden, en geld voor een taxi had ik niet, er kwam dus een abrupt einde aan mijn drinken..   via Facebook hoorde ik dat er weer iets over mij-n ( koe ) was geschreven in het Eindhovens Dagblad ? ik heb die krant niet, en ik kan er online niets over vinden, maar het zou allemaal wel...

het is nu weer 04:30 ik heb mijn loods van binnen uit afgesloten ( geeft een veiliger gevoel )
straks ga ik nog even wandelen met Spike, dan slapen, en morgen dan sluit ik me af voor alles en iedereen, misschien ga ik morgen weer even alleen naar België, even geen telefoon, geen mail, geen facebook, geen televisie, en niemand aan de deur...   mensen die me willen spreken moeten maar een afspraak maken ( en zich daar aan houden )









If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog