Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, October 5, 2012

Dwaalhaas design | Red Wire

A red wire wriggles through metal rings in and out of the pavement, to end triumphant in the facade of the Woensel-West community centre. On the end of it, the electric wire is exposed. This exposed heart pulses light signals in the dark Bron : website Coen  Red Wire is a sculpture, designed for the city of Eindhoven. COEN! designed this piece of art for ‘Woensel-West’. It connects this lively area with the rest of the city....
eigenlijk had dit schilderij, net als de meeste van mijn schilderijen, geen naam, want dat laat ik het liefste over aan de mensen die het werk bekijken, maar bij het terug zien van dit schilderij moest ik denken aan het "kunst" werk hier een eindje verderop in mijn straat, en omdat de zoekmachine van Google altijd op zoek is naar links en texten, dacht ik "ik zou mijn schilderij maar "verbinden" aan dat ding".. ik doe misschien een beetje moeilijk om Coen zijn "Red Wire", maar dat komt omdat ik geen voorstander ben van gesubsidieerde kunst, sowieso niet van subsidies in het geheel... "sorry"








No comments:

Post a Comment

Search in This Blog