Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, January 11, 2013

The Gynaecologist - dream of Marlena

vannacht heb ik sinds lange tijd weer een gedroomd over mijn ex vriendin Marlena en haar kinderen, in mijn droom stond zij na jaren ( terwijl ik dacht dat zij dood was ) weer aan mijn deur, ze kwam met een verhaal over de zwangerschap van haar dochter ( voor mijn gevoel ook mijn dochter ) en dat ik een "kleinkind" zou krijgen, als ik weer verkering mt haar zou nemen dan zou dat goed zijn voor de kleinkinderen want dan zouden ze een "opa" hebben...
 dit was echt een hele bizarre droom, die ik waarschijnlijk gekregen heb omdat ik nog vaak aan de kinderen denk, en dat terwijl zij mij waarschijnlijk allang vergeten zijn, ik was tenslotte niet hun echte vader, ook al voelde dat in die tijd wel zo voor mij, in de tijd dat het slecht ging met mijn ex, mede omdat haar kids uit huis geplaatst waren kwam zij hier vaak aan de deur "soms totaal chaotisch" dan kwam ze weer met verhalen over "de relatie opnieuw te beginnen" ( waarschijnlijk dacht zij dan op die manier alles weer terug te kunnen draaien, en de kinderen weer terug te kunnen krijgen ) waarom zou ik vannacht deze droom gehad hebben ? "ik hoop niet dat die kleine meid nu al zwanger is" ( ze zou nu pas een jaar of 16 zijn ) maar ik heb altijd gezegd , en dat meen ik ook.. als ik ooit iets voor die kinderen kan doen, of als ze ooit mijn hulp nodig zouden hebben, dan zou ik er voor ze zijn, ik heb Marlena's naam veranderd naar Marlena ( eigenlijk heet ze anders ) en ook de foto van de kids ( die ik nu al heel wat jaartjes in mijn portemonnee met mijn mee draag, heb ik anoniem gemaakt ) omdat het verleden moet rusten...

Ze is dood... en het was allemaal maar een droom ( of een nachtmerry )



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

1 comment:

  1. You're not old, and you can still have children ....)

    ReplyDelete

Search in This Blog