Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, February 4, 2013

Dwaalhaas vs Herman Brood / Fan Art

Dit is weer een schilderij ( Fan Art ) geïnspireerd op Herman Brood, een schilderij dat thuis hoort  in mijn lijstje van parodieën op het werk van andere kunstenaars, in dit lijstje probeer ik geen copy of wannebe te zijn, zoals een Herman Joop want ik heb een geheel eigen stijl van schilderen, en die gebruik ik ook in elke parodie die ik maak zodat het altijd een echte Dwaalhaas blijft....
voor mijn "dagelijkse nieuwe schilderij" op mijn facebook pagina experimenteer ik vaak met andere stijlen, materialen en werk van andere kunstenaars, beschilderde objecten, auto's, etalage poppen en kunst koeien, ik schilder en doe wat ik leuk vind, ik doe mijn eigen kunstjes, en ik ga mijn eigen weg..

op dit moment heb ik een Shoutbox op deze website www.dwaalhaas.nl gezet, waarop iedereen mij vragen kan stellen, serieuze vragen krijgen serieus antwoord, maar je kunt ook verzoeken voor een thema / schilderij/ topic aan mij vragen,  als ik het zelf een leuk idee vind dan zie je die vanzelf ooit op mijn facebook pagina verschijnen....



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.NL & www.dwaalhaas.COM and www.dwaalhaas.TK Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog