Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, November 4, 2012

Dwaalhaas Oil Paintings

deze olieverf schilderijen die ik rond 1996 / 1997 heb gemaakt had ik in augustus dit jaar al een keer op deze blogger gezet, maar omdat ik morgen weer heel de dag van huis ben omdat ik weer naar de vrije markt in Overpelt België moet, dus morgen hier overdag hier niets nieuws op mijn blogger kan zetten, besloot ik.....
deze oude schilderijtjes nog maar 1 keer aandacht te geven onder het motto van "dit kan ik ook" maar dit is gewoon MIJN stijl niet,  dit bovenstaande werk of de parodieën die ik maak op het bestaande werk van andere bekende kunstenaars is de voorgekauwde  "crap"  van 13 in een dozijn, ik schilder het liefst gewoon mijn eigen stijl, mijn werk hoeft niet op dat van duizenden andere kunstenaars te lijken omdat het misschien daardoor goed verkoopt mijn werk is zo uniek en op zichzelf staand dat het eigenlijk niet eens een handtekening nodig heeft...  het is nu ruim na middernacht als ik dit post, net voordat ik mijn hond ga uitlaten en mijn pc uitzet, en ga slapen, want over 5 uurtjes moet ik weer op gaan staan, en gaan doen waar ik tegenwoordig steeds meer moeite mee heb.. "mezelf tussen de mensen begeven".... god zei dank, dat ik mezelf maandag weer van de wereld af kan zuipen, en weer tot rust kan komen...






1 comment:

  1. Hans.. is a very, very cool...)) Art realistic painting can transfer period,feelings,thoughts, empathize..I wrote you a long time back, that the artist who can draw the realistic art, can everything in the painting art..This is my opinion....)))

    ReplyDelete

Search in This Blog