Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, December 5, 2012

mijn alcohol-maandag weer overleefd...

wat een bizarre dag vandaag ik had deze middag een afspraak bij het UWV, zij zouden mij gaan helpen om middels van een SW indicatie mij te helpen zoeken naar vast regulier werk / inkomsten, maandag ( mijn vaste drink-dag ) had ik zware twijfels om geen alcohol te drinken, maar omdat die maandag van mij  zo moeilijk te doorbreken is deed ik dat toch... omdat ik nog niet helemaal nuchter was van maandag besloot ik  om met de trein naar de binnenstad / mijn afspraak te gaan...
hier in de buurt Station Beukenlaan instappen en in het centrum er weer uit.. ik was best bang / gespannen voor dit gesprek omdat het UWV dit gesprek geplant had met een 2e persoon er bij, ik was ook niet alleen want dat `durf`ik allang niet meer, ik had iemand van het GGZ mee genomen `ik ben te paranoïde  en denk dat instanties er altijd zijn om mij te kwetsen`.. omdat ik me nog niet helemaal nuchter voelde besloot ik tijdens het gesprek mijn mond te houden, maar toen bleek dat de 2e persoon van het UWV iemand was met ervaring in de geestelijke gezondheid begon ik toch te praten, waarschijnlijk voelde ik mij juist omdat die 2e persoon er bij was meer op mijn gemak, veel mensen begrijpen mij niet, en dat begrijp ik weer wel... na het gesprek viel er een druk uit mijn hoofd weg, en met nog een waas voor mijn ogen slenterde ik mijn weg terug  naar huis, omdat ik weer pijn aan mijn benen en voeten begon te krijgen, en de alcohol die nog in mijn bloed zat kreeg ik weer beelden en gedachten over de tijd dat ik nog dakloos was en in de binnenstad op straat woonde, op een gegeven moment `trok`ik het niet meer, pijn in mijn benen en voeten, toen ben ik onderweg op een bankje gaan zitten en in slaap gevallen ( ik denk dat ik ongeveer 2 uur buiten heb liggen slapen ) toen ik waker werd wilde ik maar 1 ding, en dat was doorgaan met alcohol drinken, ik stapte een slijterij in en kocht weer een fles whisky.. onderweg tutteled aan de fles ( puur ) ( normaal mix ik met cola ) verdween de pijn weer uit mijn voeten en benen, lol `alcohol verdoofd` eindelijk thuis aangekomen was de zin om door te drinken weer helemaal verdwenen, mijn manager Donald had een nieuw schilderij van mij op de Dwaalhaas Facebook pagina gezet, en daar wilde ik een stukje bij schrijven en posten op mijn / deze blogger, maar ik had de puf niet, ik heb de whisky, wat ik nog over had in de vriezer gezet, en ik ben toen gaan slapen... morgen vroeg, dan heb ik weer een afspraak ( dat is de 4e dag achter elkaar dat ik afspraken en verplichtingen heb ) de afspraak morgen is ook best wel weer `eng` het is een afspraak met foto´s en een interview voor een stads magazine, en ik maak me daar nu ook weer veel te druk over.. `ik kan ze geen koffie aanbieden` ik moet mijn huis schoon hebben, mijn atelier, wat moet ik zeggen, en wat gaan ze vragen ? foto´s ?  bijna al mijn schilderijen staan bij mijn manager, het enige dat ik hier in huis heb is een groot schilderij op aluminium wat ik ooit samen met `Cloudje` gemaakt heb, en dan natuurlijk mijn Kunst koe in mijn voortuin....

en wat kleinere 3D beschilderde gebruiksvoorwerpen... ik ben blij als `morgen` ook weer voorbij is, en dat dan alles weer `normaal` is, ik ga nu nog even een beetje televisie kijken, en al het gemiste nieuws op teletext lezen, en dan rond 02:00 vannacht nog even met mijn hond Spike een rondje lopen ( s´nachts zijn er bijna geen mensen buiten `heerlijk` ) en dan slapen...  `het was weer een innoverend weekendje`


If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

1 comment:

  1. I have not seen for a long time your cow and miss her ..)))) How is she? Do not sad? I've written before, it's a pity that she can not fly ... She fly over Eindhoven in the gray winter sky as a bright cloud, and all the people rejoice ...))), Hans, do not worry for tomorrow .. Let these people who come to you, worry .... They know to whoum ftego in the house .. And you just be yourself, as you are ... Good luck to you ..)))))

    ReplyDelete

Search in This Blog