Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, September 6, 2012

het Ab van Ieperen verhaal...

Dwaal-Art Works as movie-stars ? lang geleden werd ik benaderd door de bekende Nederlandse film regisseur, Ab van Ieperen ( ik schrijf dit verhaal omdat ik, ondanks dat het niets geworden is, er toch trots op ben ).....

hij vroeg mij via email om een keer iets met hem af te spreken  "het zou om mijn kunst gaan", een paar dagen later zaten we ergens te eten en hij begon te vertellen, hij was met een film bezig over het leven van een bepaalde kunstenaar, en hij liet mij het script zien, waarop ook alle namen stonden van de Nederlandse acteurs die aan die film mee zouden doen, mits hij de financiering voor die film rond zou krijgen... ( zo gaat dat in de kunst / film wereld ) hij vroeg, mij of hij dan mijn schilderijen en werk mocht gebruiken in zijn film... "ik voelde me best wel vereerd, en zei volmondig ja" helaas is het nooit wat geworden met de film of de samenwerking, maar Ab van Ieperen is geen kleine man in de Nederlandse film-wereld, dus vandaar dat ik mijn "trots" ook even hier op mijn blogger wilde vermelden...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog