Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, November 14, 2012

05:00 tijd om te slapen...

ik heb voor vandaag weer lang genoeg "gewerkt" het is nu bijna 05:00 in de ochtend, en ik ben net terug van mijn wandelingetje met mijn hond Spike...
mijn wekelijkse drank dag gisteren is ook goed verlopen, vanmiddag rond 14:00 begon ik weer een beetje nuchter te worden, en zover ik kon zien heb ik geen schade aan mezelf og mijn omgeving aangebracht, op die hersencellen na dan, die nu voorgoed kapot zijn..

straks ( morgen ? ) als ik geslapen heb dan moet ik net als elke woensdag naar mijn manager Donald om de Schilderijen voor de facebook pagina in te leveren "er zitten ook deze keer weer hele mooie bij" tenminste.. ik bedoel werken waar ik zelf heel trots op benm waneer hij ze op facebook zet ? dat moet ik ook maar weer afwachten, ik ben elke dag benieuwd wat hij gaat plaatsen, voor vandaag hoop ik dat hij het schilderij van de Dikke en de Dunne ( Laurel en Hardy ) gaat plaatsen.. maar ik moet ook net als iedereen gewoon wachten.. :-(



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog