Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, November 3, 2012

Dwaalhaas fruitschaal

af en toe kom ik in mijn foto bestanden weer iets tegen waarvan ik weet dat ik ze nog niet eerder op deze Art blogger gezet heb zo ook deze fruitschaal met een doorsnede van 60 cm, het is en blijft altijd leuk om andere dingen te beschilderen dan enkel canvas of vlakke objecten, maar op dit moment...
heb ik het zo druk met het Facebook project "daily Dwaalhaas" en opdrachten, dat ik niet vaak toe kom om ander "vrij" werk te maken, natuurlijk vind ik het facebook project wel "stoer" 1 jaar lang elke dag 1 schilderij... dat is 365 schilderijen in een jaar.. "wie doet me dat na  ?" maar na dit jaar wil ik me weer gaan focussen op het beschilderen van dingen,... of het moet zo zijn dat mijn manager daar weer hele andere ideeën over heeft, dan doe ik dat natuurlijk, maar als het aan mij zelf ligt, dan ga ik na dit jaar, als ik 365 facebook schilderijen heb gemaakt 1 jaar werken aan het beschilderen van objecten om mijn Art Galery weer vol te krijgen met unieke objecten..

24 nov 2012
backlink terug gevonden onder "fruitschaal" op  de eerste pagina van Google images



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog