Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, November 11, 2012

Think Different - video's


Het is weer zondag, en over een uurtje moet ik vertrekken naar De Vrije Markt in Overpelt België om daar heel de dag mijn vader te helpen met zijn hobby, omdat ik vandaag dus niet veel kan schrijven of kan posten op mijn blogger heb ik  weer 3 aaneengesloten Dwaalhaas filmpjes ( uit de oude doos ) op mijn blog gezet...
 het eerste filmpje is een parodie op Aple/"Steve Jobs", dan een Eindhoven promo Dwaalhaas filmpje, en het 3e filmpje is een filmpje over de tijd dat ik mijn schilderijen en werk verkocht op de Vrije Markt in Overpelt,
( ik verkoop daar nu geen Kunst meer ) 1 schilderij, dat is alles wat ik daar nog heb staan, "dat is alles"... gewoon omdat de verkoop van mijn werk mij niet meer zoveel interesseert, "daar mag tegenwoordig mijn manager zich druk om maken" alles wat ik met mijn kunst wil is dat er altijd geld is voor canvas verf en kwasten of ander materiaal dat ik nodig heb om te kunnen werken, en mijn manager moet zorgen dat mijn kunst ook na mijn dood nooit vergeten of vernietigt gaat worden  bijna al mijn schilderijen staan dus tegenwoordig ook bij hem, ik wil of hoef daar geen verantwoording meer over, want als ik of iemand ooit rijk van mijn kunst had kunnen worden, dan was dat de afgelopen 20 jaar allang gebeurd,...  en omdat ik zelf geen vrouw of kinderen heb zijn  mijn schilderijen mijn enigste nalatenschap op deze wereld, en ik wil dat het goed met ze gaat, ook als ik er straks zelf niet meer ben... ( Vincent van Gogh had immers in zijn hele leven ook maar 3 of 4 schilderijen verkocht ) "hij werd pas beroemd toen hij dood was"..

over de dood gesproken, het achtervolgd mij nu al weer bijna 1 week, een nieuws bericht hier in Nederland van een jongen die doordat hij gepest werd uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd,  al de hele week is dat een "hot item" in verschillende televisie programma's, iedereen vind het zo erg, ( lijkt het )  en daardoor komt er bij mij ook van alles naar boven... "waar was het begrip toen ik gepest werd ?" heel mijn leven lang.. "tenminste mijn hoofdzakelijk jeugd" , en dan recent nog de internet pesterijen van  bepaalde "grote" sites en blogs..Geenstijl-Fok-Retecool-Dumpert enz. "alsof dat geen pesten is ?"  ik weet het ik heb dit aal verschillende keren aangehaald deze week, maar dit gedoe heeft gewoon een behoorlijke impact op mij.. het zet mij gewoon allemaal te veel tot nadenken, en dan blijft het maar malen in mijn hoofd, mensen denken vaak te veel in hun eigen straatje, zonder ook maar 1 greintje empathie te hebben..

maar ik heb voor vandaag weer genoeg geschreven, vanavond als ik weer thuis ben schrijf ik nog 1 stukje over de nieuwe "daily Dwaalhaas"die straks op mijn facebook gaat verschijnen ( ik ben benieuwd welk schilderij dat dat vandaag is, want zelf weet ik nooit wat Donald wanneer op  facebook gaat zetten ) ik spring nog even onder de douche, en dan ga ik naar mijn vader, en van daar uit naar België.. ( mooie vrouwen kijken ) er komen daar elke week ook veel Poolse, Bulgaarse, Roemeense & Oekraïense mensen, en ik heb nou eenmaal een zwak voor Slavische vrouwen.. dus er is meestal genoeg moois te bekijken.. 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog