Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, November 9, 2012

free customized banners

From today on, its possible to have a free customized banner from your website or blog pointed at www.dwaalhaas.nl ( or my Dwaalhaas facebook page ) colors, names and theme, will be fit to your own,
site or blog, all you have to do is place it and link it ( you will get a back link to ) "its the ultimate form of link exchange" if you don't have a site or Blog, but you like to suggest a theme or a topic, just ask.. ( see the Form / Shoutbox on the left side of this Blogger )..you can also mail me  to ask or send a picture..
Vanaf vandaag is het mogelijk om een gratis  banner van uw website of blog gericht op www.dwaalhaas.nl (of mijn Dwaalhaas facebook pagina) kleuren, namen en thema's van mijn banners worden aangepast aan jou eigen,site of blog, alles wat jij hoeft te doen is de aangepaste banner te plaatsen (natuurlijk krijg jij ook een link terug naar jou site of blog ) "dit is de ultieme vorm van link uitwisseling" als je niet beschikt over een website of blog, maar jmaar wel graag een schilderij met een bepaald  thema of een onderwerp wilt laten maken, vraag het maar aan .. (Zie Form / Shoutbox aan de linkerkant van deze Blogger) je kunt me ook mailen en / of een foto mee sturen, dit is gewoon een "grappig" ideetje dat ik kreeg toen ik deze ochten mijn web-stats nog eens aan het bekijken was "ruim 250 bezoekers gisteren" ( een persoonlijk record aantal voor 1 dag ) het vreemde is dat ze bijna allemaal via Google of Google images afkwamen, en bijna niet van andere site's of blogs, het is dus niet zo dat ik niet genoeg inspiratie heb om dagelijks nieuw werk te maken voor mijn facebook pagina, maar ik zou het wel leuk vinden als mensen mijn dingen meer zouden delen, of linken, "het is tenslotte allemaal maar de moeite van 1 klik" lol...

ik zal wel zien hoe / of dit project / idee gaat lopen, en  of er "uberhoubt" ook verzoeken binnen komen, het is in ieder geval gratis en uniek, en ik denk dat ik de enige kunstenaar ben met een aangepaste "banner link exchange"





No comments:

Post a Comment

Search in This Blog