Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, November 28, 2012

neuronen en synapsen


weer een ¨abstract¨ schilderij van mij,¨neuronen en synapsen¨ een schilderij net zo abstract als de taferelen die worden gespeeld in de binnenkant van mijn hoofd, afbeeldingen, filmpjes flitsen voorbij als ik mijn ogen sluit ( ook van dingen die ik niet wil zien ) gewoon uit het niets..
verzinsels, en dan de realiteit  die er is maar die er soms ook niet is mensen en gezichten van het nu, maar ook mensen uit het verleden waarvan ik van beide de namen niet meer weet, nee ik ben niet arrogant als ik niets tegen je zeg, en dat terwijl wij gisteren nog met elkaar spraken, ik kan mij jou gewoon even niet meer herinneren, mijn kort geheugen gaat naar de kloten, terwijl ik wekelijks mijn whisky drink, dementiealzheimer, korsakov ...  ik kom net terug thuis van een gesprek bij het GGZ en normaal voel ik me altijd beter na zo´n gesprek, maar nu lijkt het alsof de neuronen in mijn hoofd verkeerd zijn aangesloten en mijn synapsen vonken afgeven waar ze dat niet moeten doen... toch maar weer whisky halen vandaag ? ( een klein flesje extra om het af te leren ? ) `ik heb maandag maar de helft gedronken van mijn wekelijkse behoefte` en het spookt nu behoorlijk.... ik ben gewoon een mafketel die waarschijnlijk nooit een normaal leven kan leven, ondanks dat ik daar wel mijn best voor doe.. `ik wil niet denken en doen zoals ik doe....`








If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog