Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, November 3, 2012

Televisie tafeltje

dit televisie tafeltje heb ik ooit beschilderd als "opdracht" er kwam iemand aan mijn deur en vroeg mij wat het moest kosten om dat ding in mijn eigen stijl op te schilderen, maar ik moest vooral veel blouw gebruiken, we spraken een prijs af,( in die tijd werkte ik nog bij Het Goed, en had ik nog geen manager dus als ik geld kon maken met mijn Kunst verdween dat in een paar flessen whisky )op dit moment gaat al het geld dat er evt. verdiend word aan mijn kunst naar mijn manager, ook de dingen die lopen via mijn online store's...

ik zelf zie daar nooit geen cent van, en dat wil ik ook niet, als ik verf of ander materiaal nodig heb, mag ik dat bij hem komen halen, en wat er verdiend word aan mijn werk gaat naar een stichting, die zorgt dat na mijn dood, niet al mijn levens werk vernietigd word door de gemeente, omdat ik niets of niemand heb om mijn kunst te later erven.. bovendien vind ik het wel heerlijk op deze manier, omdat ik totaal niet met geld kan omgaan.. nu word mijn huur en andere vaste lasten betaald, ik heb zakgeld, en als ik extra geld nodig heb voor mijn kunst, dan heb ik een adres waar ik dat "gratis" kan ophalen...



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog