Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, August 18, 2012

gemaakt met hulp van een oude ets

vandaag plaatste mijn manager Donald deze "Daily Dwaalhaas" op zijn / mijn Facebook pagina ( ik zelf weet nooit welk schilderij dat geplaatst gaat worden :-) maar ik vond het ...
wel weer leuk deze vandaag te zien, deze heb ik gemaakt met een antieke druk-ets, die ik ooit op een rommelmarkt gekocht heb, ik maakte er 2 afdrukken van op een "achtergrond", en ik begon met mijn figuur te schilderen, toen dit geheel opgedroogd was, en ik aan fase 3 ( de zwarte lijntjes )  ging beginnen, begon ook het schilderij / uitdrukking te veranderen, abstract gezien lijkt het alsof het hooft van bovenuit gevuld word met een hart van liefde, want de zwarte lijnen vormen ook echt het figuur van een hart... ik blijf het zo fascinerend aan mijn eigen werken vinden dat ik nooit 100% zeker ben, wat en hoe dat een schilderij zich zelf gaat ontwikkelen, hoe vaker je naar een bepaald schilderij kijkt hoe meer dingen dat je in de lijnen kunt gaan zien.... 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog