Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, August 29, 2012

The Global Exhibition at TAC

"Ik ben helemaal niet leuk als ik dronken ben" en het ergste is dat ik dat zelf weet, maar niets, of niet veel tegen doe..
als onderdeel van het "show your hope" project werd mij gevraagd een paar schilderijen te exposeren in het TAC gebouw,  en natuurlijk gaf ik daar graag gehoor aan, toen deze expositie geopend werd was ik helemaal blut, "geen geld voor consumpties" maar desondanks vond ik dat er toch bij moest zijn
ik pakte 1 van mijn beschilderde flessen wijn en spoelde de wijn door het toilet, maakte de fles weer vol met whisky, en  stapte  vervolgens op mijn fietsje om naar het opening-s feest te gaan,  daar aangekomen voelde ik mezelf helemaal niet op mijn gemak tussen al die mensen, ik liep wart rond en dronk uit mijn "kunstobject".. na gelang de uurtjes voorbij vlogen werd ik stilletjes aan best wel dronken, met een dikke stift schreef ik wat teksten op de witte muur onder mijn schilderijen, ( wat ik geschreven heb weet ik niet meer ) op een gegeven moment kwam er iemand van TAC naar mij toe die zoals hij zei "een trieste mededeling had" ( ik dacht dat ik het pand moest verlaten vanwege mijn dronken gedrag ) maar het bleek dat 1 van mijn schilderijen weg was.. ik moest lachen en stelde hem gerust, omdat ik dat werk daar net eigenhandig aan iemand had verkocht, zodat ik na het opening-s feest nog wat door kon gaan drinken in mijn "stamcafé"  mijn gedrag is natuurlijk niet goed te praten "met stift op de muren schrijven & eigen drank mee nemen en zonder het door te geven werk verkopen" daarvoor alsnog mij excuses, maar terugkijkend was het allemaal best wel leuk...
 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog