Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 10, 2012

Dwaalhaas Klokken ook in opdracht

Klokken, hoeveel ik er ondertussen beschilderd heb, ik weet het niet meer, ik ben ergens de tel kwijt geraakt, net als bij het meeste van mijn werk, ik heb ze ooit als series beschilderd, dat ik een 50 klokken in 1 keer kocht om ze te beschilderen, maar ik heb ze ook meerdere malen in opdracht beschilderd......
nieuwe klokken, en oude klokken in alle vormen en maten, niets is mij vreemd, deze foto met 4 verschillende klokken is dan ook enkel maar om een impressie te geven over "hoe een Dwaalhaas Klok er uit kan zien" wil jij een klok ( of iets anders )  laten beschilderen ? voor jezelf of als uniek geschenk ? voor de prijs hoef je hett niet te laten, en alles is bespreekbaar, afbeelding, kleur etc... voor 50 euro kun jij al een echte  Dwaalhaas klok hebben

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog