Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, August 11, 2012

Nieuw op deze Blogger : "Photoshops"

Omdat "photo Shoppen" een hobby van mij is, en behoorde tot de dagelijkse bezigheden van mijn oude website Dikkeman.nl heb ik naar een compromis gezocht, en gevonden in de rechter kolom van deze blog vind je kleine afbeeldingen van mijn "photo-shops" als je daar op klikt dan kom je........
op mijn Photo Shop "Humor" blog terecht, dat is de blog waar ik mijn bewerkte foto's ga posten, nee geen dikke naakte mannen meer, en ook geen echte 18+ "viezigheid" maar wel allemaal "photoshops" waarin mijn Kunst verwerkt zit, plaatjes die "leuk" en "gemakkelijk" te delen zijn op Facebook, dus geen extreme onzin..  ik ben gestopt met dikkeman.nl omdat ik een "normaal" bestaan wil opbouwen, met meer focus op mijn Kunst, maar een "beetje" onzin op zijn tijd, dat kan nooit geen kwaad, het leven is immers veel te kort om altijd serieus te zijn...


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog