Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, August 12, 2012

today : Live webcam & video

vandaag ben ik de hele dag weg, en ik kan dus tot 19:00 geen nieuwe posts op mijn Blogger zetten.daarom heb ik vandaag, "speciaal voor de bezoekers van mijn Dwaalhaas Art Blogger" mijn LIVE webcam aangezet...

de webcam staat voor het raam van mijn huis aan de Edisonstraat 39 in Eindhoven. en staat gericht op mijn beschilderde Kunst koe in mijn voortuin

THIS IS A LIVE WEBCAM !

ik weet dat het niet echt "boeiend" is om te kijken wat er voor mijn deur allemaal gebeurd, of wie en wat er allemaal voorbij komt lopen, maar ik kan de bezoekers van mijn blog vandaag ( overdag ) niets anders aanbieden, als ik weer thuis ben gaat de webcam weer uit...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog