Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, August 12, 2012

Hoe een Koe een ( Dwaal ) Haas vangt


mijn "Kunst koe" in mijn voortuin heb ik gekocht zodat iedereen gemakkelijk mijn atelier galerie weet te vinden, ondanks dat mijn Art Galerie nog niet helemaal af is ,heb ik heb me voorgenomen om volgend jaar voorjaar "officieel" mijn kunst-winkeltje te openen, dit na-jaar en winter ga ik gebruiken om alles....
zo te maken, dat je al vanaf de buitenkant van mijn huis kan zien wat voor soort Kunst hier gemaakt en verkocht word, mijn koe is het begin, want binnenkort wil ik ook mijn hele voorraam laten voorzien van een transparante sticker met mijn werk, en internet adressen, ... maar over de koe,  ik kocht deze koe met een grote korting bij..
de Winstpakker in Eindhoven. ik kom daar minimaal 1 keer per week omdat ze van alles hebben, en omdat het er echt goedkoop is....
buiten de zaak aan de straat zetten ze elke dag polyester figuren neer en toen ik hun vroeg naar een levens-grote  koe, en hun vertelde wat mijn bedoeling was kreeg ik een mooi aanbod, de eigenaar van de zaak haalde hun bestel inkoop boekje er bij, en ik mocht de koe hebben voor hun inkoop prijs, ze zouden hem zelfs bij mij thuis komen afleveren... in eerste instantie zocht ik eigenlijk een zwijn van 2 meter hoog, maar die bestonden helaas niet, "dat had mij zo leuk geleken in een wijk waar 65% moslim is" maar helaas... 

nu staat er dus een koe te pronken, d koe trekt veel bekijks, en regelmatig stopen er mensen met kleine kinderen, en het is zo leuk om te zien hoe die kleintjes op mijn koe reageren, de woning bouw vond het ook een leuk initiatief omdat ze de buurt wat netter, en vrolijker willen maken, een positievere uitstraling, meer kunst en kunstenaars, jonge bedrijfjes etc. en wat wel weer jammer is is dat de mentaliteit van sommige mensen in de wijk gewoon asociaal blijft.. mijn koe is ondanks dat hij vast staat en de alarm en camera's via "bepaalde" buurt bewoners al te koop aangeboden...(  ntb aan kennissen van mij  ) lol... "het blijft woensel west" eergisteren is er voor mijn huis nog een oude vieze valhelm van mijn motor gejat "te gek voor woorden" maar ( geestelijke ) armoede doet mensen tot waanzin drijven..


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog