Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, August 29, 2012

Drawing Our Future / project

Drawing Our Future is een project waar mijn manager ook bij betrokken is, een tijd geleden vroeg hij om 3 kindertekeningen uit te zoeken, om vervolgens van die tekeningen Dwaalhaaas schilderijen te maken...

het project op facebook heeft duidelijkere foto's )

natuurlijk liet ik me graag overhalen voor dit "project" omdat ik zelf ( helaas ) geen kinderen heb, maar wel gek op kinderen ben. ( ik vind kinderen ( en mensen met verstandelijke beperkingen ) trouwens sowieso betere artiesten en kunstenaars dan mezelf )
omdat kids en mensen met een verstandelijke beperking vaak vrijer zijn om hun expressie te uiten, jaren geleden heb ik ooit als vrijwilliger gewerkt als activiteiten begeleider in een inrichting met mensen met een verstandelijke beperking, ik vond dit fantastisch en dankbaar om te doen, en ik heb toen ook de meest creatieve mensen leren kennen, en een kijkje mogen nemen in hun wereld, 
de bedoeling en de reden waarom ik dat vrijwilligers werk toen doet, was dat mij beloofd werd dat ik dan vandaar omgeschoold zou worden, zodat ik daar ook echt mijn beroep van kon maken, want ik wilde dan uiteindelijk ooit gaan werken als activiteiten-begeleider in de verslavingszorg, helaas is deze droom nooit uitgekomen...

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog