Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 17, 2012

veel te warm om te werken ?


vandaag heb ik flink moeten "afzien" terwijl ik aan het schilderen was, want het was weer veel te warm voor een Dwaalhaas, maar ondanks de hitte heb ik wel alle 3 de "freestyle" Dwaal-hazen, naar fase 2 gebracht, binnenkort komt het moeilijkste "de laatste fase", fase 3, "het lijntjes zetten".....
De achter gronde had ik gisteren al geschilderd , en die waren vandaag droog, nu moest ik de afbeeldingen er nog op gaan zetten, dus ik zette de  3 achtergronden bij mijn opblaasbare jacuzzi neer om te beslissen welke kant boven of onder moest komen, en welke dat horizontaal of verticaal moest zijn..die beslissing had ik snel genomen, of beter gezegd "dat had ik snel gezien"
toen kwam de "opzet" de afbeeldingen, ja het leven is soms zwaar als je altijd maar moet werken aan je schilderijen / kunst "dit leven gun ik niemand" voor vandaag vind ik wel weer dat ik hard genoeg gewerkt heb, misschien dat ik als het vannacht koel is, nog verder ga met mijn "daily Dwaalhaas" werkjes voor Facebook, p.s.. weet je wat vreemd is ? als ik kijk naar wat mensen hier op mijn blog zoeken, dan is het meestal "webcam" of dagboek, of persoonlijke zaken, maar mijn hele database over mijn Kunst dat interesseert de meeste bezoekers van mijn blog veel minder..."vreemd he ?"ben ik dan zo mooi of interessant ? deze post gaat waarschijnlijk ook weer hoog scoren in de kijkcijfers, want er staat een webcam op van een dikkeman in een blote buik... "hallo het is 30 graden buiten" ... nog nooit een dikke buik gezien ? "ik ben er ook niet trots op, maar ik schaam me ook niet" dit is mijn lijf... bezoek of like mijn facebook pagina ook een keer... dank u..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog