Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, October 24, 2012

abstracte rare wereld

"abstract werk" dit is een van de vele schilderijen waar ik eigenlijk niet veel over kan vertellen, daarom schrijf ik maar de gedachten en de bezigheden van/in mijn hoofd die passen bij mijn laatste "drunk maandag", wat weer een zuip-avondje was om niet snel meer te vergeten. omdat ik steeds minder zin heb om anders dan op mijn blogger op het internet rond te hangen...
want door persoonlijke omstandigheden vind ik internet steeds minder leuk en attractief, chat-rooms en zelfs facebook beginnen mij steeds minder te interesseren, en de laatste tijd zit ik zelfs serieus te overwegen om helemaal te stoppen met het  zgn "vrije" internet, dat steeds meer of erger bekrompen op de buitenwereld begint te lijken, ik bedoel... ik dacht altijd dat internet "vrijer"was dan de "echte"wereld om me heen, maar soms lijkt het wel ( steeds vaker ) dat internet DE plaats bij uitstek is om paranoïde gedachten te krijgen. gewoon omdat je zeker hier met jezelf zijn blijkbaar moet oppassen...






No comments:

Post a Comment

Search in This Blog