Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, October 10, 2012

onzin voor je leven

bij deze plaats ik vandaag ook dit schilderij maar op mijn blogger omdat jij zo goed past bij mijn vorige post, ik noem dit schilderij vandaag "onzin voor je leven" omdat mijn schilderijen bijna nooit een echte vaste titel of naam hebben, dat laat ik liever over aan de mensen die mijn werk bekijken....
als je geboren word, dan heb je 2 kansen..
of je word een meisje, of je word een jonge
als je een meisje word, dan is er niets aan de hand..
maar als je een jongen word, dan heb je 2 kansen, of je sterft jong, of je word oud, als je oud word, dan is er niets aan de hand, maar als je jong sterft, dan heb je 2 kansen, of je word gecremeerd, of je word begraven, als je begraven word dan is er niets aan de hand, als je gecremeerd dan heb je 2 kansen, of je komt in een urn, of je word toilet papier, als je in een urn komt is er niets aan de hand, als je word verwerkt in toilet papier dan heb je 2 kansen, of je komt op het dames toilet, of je komt op het heren toilet, als je op het heren toilet komt dan is er niets aan de hand, als je op het dames toilet komt heb je 2 kansen, of je word van voren gebruikt of je word van achter gebruikt, als je van achter gebruikt word dan is er niets aan de hand, als je van voren gebruikt word dan heb je 1 kans... GRIJP DIE KANS !






No comments:

Post a Comment

Search in This Blog