Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, October 9, 2012

FUCK DE WERELD !

ondanks alles : http://dikkecamchat.blogspot.nl/ doe ik het zo goed dat er met mij niets aan de hand is een http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizotypische_persoonlijkheidsstoornis en een advies van het GGZ zijn niet voldoende.. er zijn mensen met 1 trauma,( bv pesterijtjes in hun kindertijd ) die nog nooit van hun leven hebben gewerkt of hoeven te werken, ik ben blij dat ik nu weer wekelijks mag solliciteren, dat is mijn winst en beloning, dat ik me probeer te gedragen en aan te passen etc. "what the fuck !" ik moet gewoon weer alcoholist worden, of junk gewoon schijt aan alles en iedereen, dan laten ze mij misschien met rust... "alles naar de kloten"... ik heb maar meteen weer een fles whisky gekocht ( en als het me vandaag niet lukt om mezelf kapot te zuipen, probeer ik het morgen weer ) FUK dit KUTland ! echt ik ga weer gewoon overal schijt aan hebben.

ik begrijp het niet, het GGZ adviseert dat ik plaatsen, werk en stress moet mijnden omdat ik daardoor risico's loop op schizofrenie, paranoia en psychoses ( aanvallen ) door mijn stps..  de Arbo artsdie moet kijken of ik in aanmerking kom voor wia beoordeeld mij met een dossier waarin "zware fouten staan", dingen die totaal niet klopte met de werkelijkheid,  ik geef dat nog aan tegen die arbo arts, maar die reageert er niet op... daarna moetst ik naar de arbeids deskundige, en die zegt dat er totaal niets met mij aan de hand is.. ploeps in 1 keer genezen van alles "dat is heerlijk" en vandaag moest ik naar het cwi werkplein.. ik moet voortaan gaan solliciteren...
ik vind ook dat iedereen die kan moet moet werken, natuurlijk ik heb ook gewerkt va mijn 15e  ik ben er 4 jaar uit geweest omdat ik dakloos en verslaafd aan drank was, later heb ik een periode gehad van 2 jaar dat ik niet gewerkt heb, de afgelopen 2 jaar heb ik in de ziektewet gezeten met psychische klachten, maar die zijn dankzij de arbo arts nu allemaal voorbij...
dus zoals vorige keer iemand anoniem hier op mijn blog reageerde met "ga werken uitkeringstrekker"  kom klagen als je zelf ook minstens 25 jaar gewerkt heb, en minimaal de helft van de bagger in mijn hoofd met je mee draagt... 
wat ik vandaag schreef op een andere blog ( privé )
Dwaalhaas    okay ik ben weer helemaal bij mijn positieve, straks om 11 uur moet ik bij het CWI zijn, de ellende is dat je in de stad nergens gratis kunt parkeren, dus ik zou ook nog eens een heel stuk moeten lopen, maar goed...dan.. weet ik dan wel waar ik aan toe ben, word het weer een traject met allerlei re-integratie bedrijven en subsidies, of kom ik gewoon zoal ggz adviseert in de wia / wao ? daarna ga ik mijn whisky betalen en boodschappen doen, want vandaag is het weer dinsdag, dat betekend dat mijn 50 euro leef / week geld weer op mijn bankrekening staat, ik ga nu eerst even tanken, en "verse" cola kopen, ik heb het gisteren allemaal overleefd zonder al te veel gekken streken uit te halen..
IMA Kun je niet gaan lopen , dat is nog goedkoper ook.  
Succes met je gesprek.
Dwaalhaas   ik kan moeilijk lopen, ik heb door vitamine gebrek dode en beschadigde zenuwen in mijn benen en voeten... verder was ket gesprek 1 grote bak ellende... volgens Arbo is er helemaal niets met mij aan de hand, tegen de adviezen in van het GGZ moet ik gewoon gaan solliciteren, en werken, ik had bezwaar moeten maken tegen de beslissing van de arbo arts ( is nu te laat ) die had een dossier over mij waarvan niets klopte, maar omdat ik een administratie / post / regel "fobie" heb heb ik geen bezwaar gemaakt... op dit moment voel ik me zwaar K.T, er zijn van die mensen die een paar jaar op de lagere school gepest zijn en daardoor voor hun hele leven in de wao terecht gekomen zijn... ik ben v.a de kleuter school tot in de 2e klas van de LTS gepest, zelfs regelmatig buiten school opgewacht en in elkaar geslagen, ook ben ik als kind op school door een groep andere kids met mijn hoofd in de pisbak geduwd, mijn eerste baan, ik had net mijn contract gekregen, die werd verscheurd door de rayon chef, omdat hij het geen gezicht vond iemand met rood haar in een rooie jas... en dan de dood van mijn meisje die stierf in mijn armen bij haar ouders thuis.. tot aan in het ziekenhuis heb ik haar proberen te reanimeren, op de eerste hulp stond ik er bij toen ze haar met elektroshock’s weer probeerde te leven, ik zag haar lijf steeds omhoog klappen.. sorry dat trok ik niet, ik begon te zuipen, elke dag, kreeg schulden en raakte op den duur alles kwijt.. op staat deed ik letterlijk alles om aan drank te komen, uit de glasbak lege flessen halen en restjes bij elkaar gooien..inbraakjes, fietsen diefstallen en zelfs prosti... jep dat ook.. maar ik ben er uitgekomen later werd ik en andere vrienden uitgenodigd om mee te gaan zwemmen met een andere ex van me, dat was een leuke zaterdag, zondags stond zij in de keuken en overgoot zij zichzelf met benzine en stak zich aan... ( ik heb allemaal het gevoel dat ik dit hier eerder geschreven heb ? gisteren misschien met mijn dronken hoofd ? maar goed mijn hoofd zit vol met bagger, dode mensen, moordenaar, verkrachters... slachtoffer verhalen.. een absolute puinhoop.. en ik hou me staande, geen medicijnen, geen drugs, een fles alcohol in de week.....
maar nu, met dit gedoe van het CWI en de Arbo ? waarvoor doe ik zo mijn best om "normaal" te leven ? als je alcoholist of verslaaft, crimineel of asociaal bent, dan word je gewoon met rust gelaten, dat is alles wat ik ook wil... rust....
ik heb vandaag weer een fles whisky gekocht, tegen mijn principes en, en morgen en over morgen, misschien elke dag weer, want anders ziet niemand dat ik "problemen heb" als ik ( weer ) alcoholist ben, dan zullen ze zeggen, dat heeft een oorzaak, dan laten ze mij misschien met rust.. ik heb nu wel weer een grote mond, maar om 13:00 was ik al thuis met mn whisky, en ik heb nog geen half glas gedronken, en ik heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in om mijn eigen regels te breken, of mezelf zielig te vinden.. waarschijnlijk heb ik morgen diepe spijt van mijn gedrag, en baldadigheid... maar dat zie ik morgen wel....
Dwaalhaas 
dode vrienden en de dood..
Angel : stief in mijn armen aan anorexia
Anja : stak zichzelf in brand
Marleen: hing zichzelf op
Odette : dood aan MS / kanker
Darney : dood kanker
Michaele : dood Kanker
Ester : vermoord
Bianca : dood aan overdosis
Piet : doodgestoken in kroeg
Cor ; dood boot ongeluk
Arno : schot zich per ongelijk dood
Rene : schoot zich dood voor ogen vrouw en kinderen
Krein : zichzelf dood gezopen in een kroeg
Bokrijkstaat moord, de moordenaar was mijn buurjongen met wie ik toen goed contact had, slachtoffer wonde 2 deuren verder ( Roel Burema ) 
zelf bijna dood geweest door alcohol vergiftiging op een motor treffen, ik werd wakker op intensief care
dit is mijn dode vrienden lijstje, ik sluit niet uit dat ik er niet een paar even vergeten ben omdat ik me hier zo min mogelijk probeer mee bezig te houden.. 
ik heb ook nog een hele "bagger lijst" van vrienden en vriendinnen die het slachtoffer waren van, incest, vrouwen handel, verkrachtingen, misbruik en geweld.. "ook die troep zit in mijn hoofd" ook heb ik nog een deurtje in mijn hoofd onder de categorie, dakloos en aan hard drugs verslaafde vrienden en vriendinnen... ow, en zelf ben ik betrokken geweest bij ongeveer 12 verkeersongelukken waardoor ik naar met de ambulance mee mocht rijden naar het ziekenhuis.... 
"thats all me" en nu ga ik hier thuis verder met mezelf verongelijkt, en zielig te vinden... "proost"
Dwaalhaas    ik was nog wat vergeten, ik heb 2 keer brand gehad in mijn huis.. 1 keer was ik bijna dood, mijn hond blafte mij wakker en door de rook heen zag ik beneden buiten de brandweer wagen, ik was toen te slap om mijn raam open te krijgen, dat heeft de brandweer toen gedaan met de ladder hebben ze mij en mijn hond uit mijn huis gehaald, ik heb toen nog enkele dagen met een koolmonoxide vergiftiging in het ziekenhuis gelegen.. 
de 2e keer dat mijn huis branden was ik wakker, toen stond mijn keuken in de brand tot aan het plafond, maar die heb ik zelf kunnen blussen... 
en er was ook nog dat incidentje dat ik een dakloos meisje op ving in mijn huis ( die stomme dingen deed ik vroeger vaker ) ik was toen heel de dag naar de markt geweest, toen ik thuis kwam was het raam van mijn voordeur ingeslagen en dicht getimmerd en binnen was alles zwartgeblakerd, achteraf bleek dat zij geprobeerd had frikadellen te bakken in de olie op het vuur, maar in slaap gevallen was toen zij die vet-pan probeerde buiten te zetten liet ze die uit haar handen vallen, gevolg :"zware verbrandingen over het hele lijf en gezicht, gevolg voor mij ? veel troep in mijn huis.. en extra troep in mijn hoofd..
maar uiteindelijk is er met mij niets aan de hand, ik kijk er naar uit om strakjes weer te gaan werken, en dan met collega’s lachen over scheten laten, voetbal en "lekkere wijven" ( ik haat dat woord ) of andere niets zeggende onzin....

M.H.G.M. Zweipfenning

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog