Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, October 1, 2012

Breakfast at Tiffanys

"Moon River" woensdag 26 sep 2012,
is De Amerikaanse zanger Andy Williams (84) overleden. Hij werd wereldberoemd met de hit 'Moon River' uit 1961, uit de film 'Breakfast at Tiffany's'...

toen deze het bericht van de dood van Andy Williams mij bereikte ben ik op zoek gegaan naar de film, omdat ik nou eenmaal houd van oude films en van hoe "perfect" alles toen leek, in de hoofdrol was Audrey Hepburn een van de super mooie vrouwen die die tijd rijk was, na een beetje ge-Google vond ik dat Audrey net als veel "Amerikaanse"sterren of dingen, niet puur Amerikaans was maar Belgisch,  sterker nog, ze was net als ik half Belg, hal Nederlandse : Audrey Hepburn (Elsene (Brussel), 4 mei 1929 – Tolochenaz bij Lausanne, Zwitserland, 20 januari 1993) was een in België geboren, Nederlands-Britse actrice en filantrope....

Het is toch best wel "cool" als je bedenkt dat ook de manager van Elvis een Nederlander was  "lol", die gekke Nederlanders in hun kleine landje zijn net paddenstoelen... ze laten overal sporen na.. 








No comments:

Post a Comment

Search in This Blog