Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, October 26, 2012

pitbull under construction

ik heb vandaag een polyester pitbull gekocht bij de Winstpakker hier in Eindhoven ( daar heb ik toen ook mijn koe gekocht ) een paar weken geleden zag ik hem al staan, en ik kreeg het idee maar niet uit mijn hoofd om dat ding te gaan beschilderen ...
net als dat ik toen met mijn koe gedaan heb, sterker nog ik zie het dier al helemaal beschilderd in mijn gedachte, wanneer ik hier aan ga beginnen dat weet ik nog niet omdat ik het eigenlijk ook best druk heb met mijn "daily dwaalhaas"  voor facebook en zoals je kunt zien ben ik ook nog met die torso ( paspop ) die op de foto op de achtergrond staat... dat deze pit-bull mooi gaat worden, dat weet ik wel zeker, en wat hij straks moet gaan kosten als hij klaar is daar voor heb ik ook al een bedrag in mijn hoofd, maar bieden mag natuurlijk altijd.. ik denk dat ik maandag of dinsdag ga beginnen met het beschilderen, dan is Koolvis ook hier en dan kunnen we samen in mijn atelier ieder zijn "ding"doen..





No comments:

Post a Comment

Search in This Blog