Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, October 3, 2012

7 X nieuwe "daily Dwaalhaas"


7 nieuwe "daily Dwaalhazen" voor de facebook pagina liggen klaar om morgen ( straks ) naar mijn manager Donald gebracht te worden, eigenlijk was het mijn bedoeling er meer af te hebben, maar door de shit en ellende van de afgelopen week en maandag, ben ik niet verder gekomen, dat haal ik deze week wel weer in..
het belangrijkste vind ik dat ik Donald weer een week vooruit kan met het elke dag een nieuw schilderij op facebook te zetten, welke kunstenaar doet het mij na om elke dag 1 nieuw schilderij te maken ?  deze keer zit er ook 1 schilderij met een rolstoel bij,  omdat daarom gevraagd was, ja,  soms ben ik zo aardig om als mensen het aan mij vragen, ook echt te gaan doen.. hoewel ik er dan ook niets aan verdien.. "just 4 fun"








No comments:

Post a Comment

Search in This Blog