Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, October 5, 2012

tijd om te experimenteren

het is alweer 05:00 in de ochtend, ik ben helemaal klaar met de dagelijkse facebook schilderijen die ik a.s woensdag pas hoef in te leveren, ik ben zelfs al vooruit aan het werken voor die week daar na, dat geeft een beetje rust in het werk :-) ...
zodat er in mijn hoofd ook nog wat ruimte overblijft om andere dingen "die niet in opdracht zijn" te gaan maken, vandaag ben ik begonnen met een experiment, om "digitaal" ( print )  werk te kruisen met schilder werk, of het wat word ? "ik zou het niet weten" dat kan ik zelf ook pas beoordelen als het af is, maar als dat schilderijtje af is, dan zal ik hem hier op mijn blogger zetten, of ik het werk zelf geslaagd vind of niet.... "ik kan tenslotte niet met iemand anders zijn ogen kijken"... voor nu vind ik het mooi geweest, de nacht is weer voorbij, het is tijd om te gaan slapen voor dat de zon op komt....






No comments:

Post a Comment

Search in This Blog