Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, October 7, 2012

www.facebook.com/Dwaalhaas preview

omdat ik vandaag weer heel de dag niet thuis ben, dus ook tot 20:00 niets nieuws op mijn blogger kan zetten, geef ik maar weer een update / preview van de schilderijen die ik v.a woensdag geschilderd heb, deze moet ik komende...
woensdag weer inleveren en dan verschijnen ze elke dag 1 nieuwe via www.facebook.com/Dwaalhaas in goede resolutie en afmetingen weer op het internet, deze weer ging in als "een speer"        16 stuks maar liefst in 4 dagen tijd "whallah" deze keer heb ik er 5 schilderijen bij zitten die ge-inspireert zijn op het werk van andere schilders "zoek ze alle 5 " lol..  verder ben ik vandaag ook nog bezig geweest aan andere schilderijen, en een 3D vrouwen torso, maar mijn facebook schilderijen gaan dit jaar voor 350 schilderijen per jaar, dat moet mij toch wel lukken ?




No comments:

Post a Comment

Search in This Blog