Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, October 31, 2012

www.facebook.com/Dwaalhaas

prieview van : www.facebook.com/Dwaalhaas vandaag moet ik ze weer inleveren bij mijn manager 7 nieuwe schilderijen, voor elke dag van de week 1 voor de "daily Dwaalhaas" op facebook, wanneer deze schilderijen geplaatst gaan worden en op welke dag welk schilderij, dat weet ik zelf nooit, dat is en blijft ook voor mij altijd een verassing
het werk waar ik deze week zelf het meest tevreden mee ben heb ik hier op de preview foto iets uitvergroot "de dikke en de dunne" in zwart wit natuurlijk ( zoals dat ook hoort ) ondertussen ben ik nu weer / al aan het werken voor mijn volgende schilderijen, die ik volgende week weer moet inleveren,  hoewel ik enkele weken vooruit loop op alles ( mijn manager heeft nog genoeg werken om  2 weken vooruit te kunnen als ik evt niets zou inleveren ) maar ik loop liever vooruit dan dat ik "achterstand" heb....

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog