Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, October 4, 2012

Etalage Edisonstraat 39 Ehv.

vandaag ben ik "lekker" bezig geweest met de voorruit van mijn huis....
ik heb kleur kopiën van een aantal van mijn schilderijen gemaakt op overhead sheets, en deze tegen mijn voorruit aangeplakt, mooi transparant alles, daarna heb ik daar een achter grond tegenaan gemaakt van half transparant wit overtrek plastic / papier, zodat het licht er door kan schijnen en ik mijn schilderijen ook zelf kan zien, maar dat mensen van buitenaf niet binnen kunnen kijken... ( ik zelf kijk altijd naar buiten via mijn bewakingscamera's )... dit ziet er allemaal in het echt beter uit als op deze foto's, en vooral als het donker is en het licht van binnen zogd dat mijn schilderijen ( kopie's ) van buitenaf goed te zien zijn...
natuurlijk had ik veel liever een echte etalage professionele sticker laten maken, maar daar heb ik simpelweg het geld niet voor, en dit is een mooie creatieve oplossing die ook werkt..


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog