Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, September 28, 2012

5e van 2.060.000 resultaten

Soms Google ik mezelf wel eens op onder allerijl verschillende criteria, zoals "dwaalhaas" "Waalinisme" "Eindhovense kunstenaar" etc. etc. maar deze ochtend dacht ik, ik zal eens kijken wat Google vind onder "dutch art painter" en warempel, daar geeft hij mijn youtube filmpje "Think Differentaan" als 5e van 2.060.000 resultaten....
tja, dat vind ik natuurlijk wel super-cool
just omdat er zoveel Nederlandse kunstenaars zijn en waren..en dat ik niet eens mijn naam Dwaalhaas of andere verwijzingen naar mijn eigen heb op hoeven geven,  lol  "Google kent mij ? !", natuurlijk weet ik ook dat alle resultaten van de zoekopdrachten die je aan Google geeft afhankelijk zijn van de locatie, en zelfs van het IP adress waarmee gezocht word, maar dat neemt mijn plezier niet weg, om mezelf zo af en toe eens op te zoeken via Google...






No comments:

Post a Comment

Search in This Blog