Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, September 11, 2012

Dagboek dinsdag 11-9-2012

09:30 de dag van de aanslag op de twin-towers, en de dag voor de verkiezingen.. ( er is dus voor mij weer veel te volgen op het nieuws ) gelukkig heb ik mijn hoofd er weer helemaal bij..
de drank is weer uitgewerkt, en ik kan er weer een week tegenaan.. nie niet als afgelopen vrijdag, dat was een uitzondering, toen had ik ineens "onverwacht" veel geld, dat zal deze week waarschijnlijk niet ( weer) gebeuren .  ik heb vandaag  de volgende dingen op mijn lijstje staan : *mijn weekgeld pinnen, *boodschappen doen, *schilderen.. en dan natuurlijk mijn blogger en het nieuws bij houden, 9-11 dat is toch weer een dag waarop je kunt verwachten dat radicale moslims weer ergens ter wereld weer wat geks gaan doen...

16:00 even een kleine update, ik heb mijn boodschappen voor de hele week weer in huis gehaald, en ik ben ook weer flink bezig met schilderen....

23:30 spannend allemaal. maar moeilijk ook "de verkiezingen" ik weet het dus nu nog steeds niet omdat VVD en PVDA  ( links en rechts ) met even veel zetels tegenover elkaar staan, wat is nu verstandig ? PVDA stemmen in de hoop dat zij dan groter worden als VVD in de hoop dat ze samen met de SP gaan regeren....

of gewoon op SP stemmen, en hopen dat PVDA zonder mijn stem toch de grootste word ?

het probleem is, dat als (rechts ) de VVD wint, dat zij de coalitie moeten gaan vormen, en die sluiten dan waarschijnlijk de SP weer buiten...

ik vond het wel strak van Roemer dat hij op het laatste moment nog even tegen Rutte uithaalde, totaal onverwachts.. lol daar had Rutte even niet van terug... lol

morgen is het dus weer een spannende dag, morgen vroeg ga ik zelf stemmen, en daarna ga ik alles weer volgen op de televisie...   helaas heb ik dan net als nu wat minder tijd om te bloggen... sorry....

Straks schrijf ik hier weer verder..  

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog