Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, September 14, 2012

( Dutch ) Redneck forever !

Dixie Pride, behalve dat ik deze vlag in mijn jeugd veel ben tegen gekomen en er altijd respect voor gehad heb, heeft de Rebel vlag voor mij zoveel meer betekenis, en herinneringen, ja ik  durf met trots te zeggen dat ik een echte redneck ben, als ik de
video's op youtube zie, snap en voel ik de humor, en de eenvoud.. "niet moeilijk doen"natuurlijk ken ik ook de hele geschiedenis van de vlag, het noorden tegen het zuiden, de slaven, general lee... en ook het racisme "geen mooie dingen", daar ben ik het dan ook niet mee eens, maar als man uit het zuiden van Nederland, heb ik meer met de redneck mentaliteit, dam met het zogenaamde nette burgermannetje-s regime..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog