Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, September 6, 2012

"heilig" boek is geschreven met bloed

De bijbel, koran, Talmoed.. en al die andere sprookjes boeken uit 1000 en 1 nacht zijn geschreven met bloed, welk geloof is het beste ? ...
ik persoonlijk heb geen goede gevoelens wat religies betreft,  als ik een God zou zijn, en zou zien hoe mensen zich in mijn naam erger als dieren gedragen, dan zou ik ook mijn rug keren tegen de "menselijkheid" wereldwijd zijn de moslims in islamitische landen de meest extreme gelovigen, bij alles word de koran gehaald, zelfs de manier waarop men zich kleed of zijn baard scheert kan al een rede zijn tot steniging, en is het ook niet vreemd dat als je naar die landen kijkt, waarvan de meeste mensen zich letterlijk laten ontploffen voor hun God, dat het daar het slechtste met de bevolking gaat ? , en dan de Joden... "het uitverkoren volk" wat hebben hun geleerd van de holocaust en van hun Talmoed ? staat er niet ergens geschreven dat , als iemand je slaat, dat je ook je andere wang moet geven ? wat doen hun die Palestijnen aan ?  "er zijn grenzen" christen honden ? .. kinderverkrachters in de naam van God.. alles in de doofpot... bekeren hele volkeren in Afrika, en laten ze vervolgens stikken, nee er is geen enkele religie waar ik als persoon achter sta,

omdat ik niet kan en wil geloven, dat het de bedoeling van een God is, dat mensen elkaar dood maken, of dat ze andere dingen vernietigen die hij gemaakt heeft, of dat ze zijn naam misbruiken, om in zijn naam andere mensen , dieren en planten schade aan te doen


No comments:

Post a Comment

Search in This Blog