Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Tuesday, September 4, 2012

Dagboek : dinsdag 4 september

06:00  Dinsdag 4-9-2012 wat doe ik mezelf toch elke maandag aan ? "al dat gezuip elke week"... het is maar goed dat ik mezelf de laatste 10 / 15 jaar onder
"controle" kan houden, anders was ik in "no time" weer dakloos, of dood ofzo, want 1 liter whisky weg tanken, is flirten met de dood.. lol...
vandaag begint er voor mij weer een nieuwe week, en vandaag is het de eerste dag van de rest van mijn leven... wat ik gisteren met mijn zatte kop gedaan heb ? "ik weet er niets meer van" ( en dat wil ik het liefst zo houden ) ik ga over een kwartiertje nog even met de hond wandelen, en dan ga ik slapen, ik heb mezelf voorgenomen vandaag, nadat ik mijn weekgeld gepint heb en boodschappen heb gedaan, te gaan schilderen...
12:15 ik heb net even het plaatje van mijn webcam / chat site aangepast, v.a morgen heb ik daar ook een telefoon nummer zodat mensen mij ook ( betaald ) kunnen bellen.. ik heb nu ook wel zo'n betaal nummer, ( 0900 5511335 toestel nummer 1068 € 0,40 / minuut ) maar die werkt alleen voor / in Nederland, België en de UK , het nummer dat ik morgen krijg dat werkt vanuit de hele wereld, en die kan ik ook "los" van mijn webcam gebruiken, dat is wel fijn.. vroeger durfde ik nog gewoon mijn "normale" telefoon nummer op mijn site te zetten, maar toen dat gedoe met al die "stalking web-logs"  begon, kreeg ik veel ongewenste en vervelende telefoontjes, er werden zelfs pizza's aan mijn deur geleverd.. "echt vervelend" dus.. vandaar dat ik wel blij ben met die betaal nummers. :-)



Straks schrijf ik weer verder

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog