Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, September 3, 2012

Dwaalhaas : never finished piano

dit is een van de piano's die ik ooit kocht voor "Cloudje" ik ben toen begonnen met het beschilderen van deze piano maar ik heb hem nooit meer afgemaakt..
in de tijd dat "Cloudje" nog ( officieel ) dakloos en verslaafd was "woonde" zij voornamelijk bij mij, omdat we samen heel goed met elkaar konden opschieten, zij was mijn muze "de  mooiste vrouw"die ik kon ( en dat is ze nu nog steeds ) maar door haar verslaving aan harddrugs liep het ook vaak mis, en dan moest ze weer vertrekken uit mijn huis.. , maar als het dan weer goed ging, dan kreeg zij alles van mij ( behalve geld of drugs  ) zo kocht ik voor haar tot 3 keer toe een "echte" piano, ik probeerde van alles om haar van die rotzooi af te krijgen...  aan deze was ik begonnen om er een dwaalhaas piano van te maken, maar toen kregen we weer eens ruzie, en ook deze piano moest het vergelden door middel van een vuist hamer :-( nu ik terug kijk naar dat ding hier op de foto denk ik "best stom van mij, dat ik die dingen toen steeds kapot sloeg" maar dat deden de emoties.. ik was zo machteloos tegen haar verslaving en alle ellende die erbij hoorde... ik dank "God" ( wie dat ook moge zijn ) op mijn knieën, dat "Cloudje" nu al enkele jaren van die troep af is en dat het nu zo goed met haar gaat... "ik denk dat dat echte liefde is, dat je gelukkig kunt zijn dat de persoon waarvan je houd gelukkig is, ook al woont ze bij een ander".....

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog