Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, September 10, 2012

dagboek : maandag 10-9-2012

04:00 "en toen was het meer maandag", mijn "vaste" drank / hersenspoeling dag, vandaag ga ik gewoon drank halen, maar ik weet nog niet of iik het ook vandaag ga op drinken, omdat ik
vorige week op vrijdag extra ben uitgegaan, maar ik haal wel wat in huis omdat de maandagen ook de dagen zijn dat bezoek dat zelf drank mee neemt altijd welkom is, dus als er niemand komt dan blijft de fles lekker dicht in de vriezer liggen... maar ik moet dus wel zorgen dat ik "iets" in huis heb, wijn heb ik altijd in huis ( mijn verzameling ) maar wijn lust en drink ik zelf niet, ook heb ik nog een fles rum, maar dat drink ik zelf ook niet...  "gewoon whisky / cola" dat is mijn beste medicijn... en dan ijs en ijs koud...  dus als ik morgen vroeg wakker ben rijd ik eerst naar de slijterij, dan naar de supermarkt voor boodschappen, dan ga ik mijn huis poetsen en opruimen.. en dan zie ik wel wat ik verder ga doen, nu ga ik eerst Spike even uitlaten en dan een paar uurtjes slapen...

10:00 fris en fruitig, "net wakker", nog even een sigaretje roken, dan kleren aan en boodschappen doen "ik heb er zin an" ik heb net voor de gein wat Phothopjes voor de SP gemaakt en op facebook gezet.. ik heb een paar keer op de PVV van Wilders gestemd (rechts dus ) maar dat haalt ook allemaal niets uit.. nu PVDA en de VDD samen even hoog in de peiling staan, ( rechts en links ) zit ik met een dilemma wat ik overmorgen moet gaan kiezen.. sowieso heb ik het helemaal gehad met de VVD, dus als PVDA in de laatste peilingen niet minimaal met 3 zetels boven de VVD uit komt dan ga ik voor de PVDA, maar als PVDA ruim boven de VVD uit komt, dan ga ik voor, SP, want VVD, en CDA hebben allebei geroepen niet met een links blok te willen gaan regeren, wat voor mij mooi zou zijn, en wat de politiek ook wel weer spannend en leuk zou maken is SP, PVDA, en PVV want de PVV sluit niemand uit ( behalve dan allochtonen ) ik ga drank halen... tot straks..

12:00 ik ben al weer even thuis van het boodschappen doen, eerst whisky gehaald, en toen cola bij de Lidle en ik heb zelfs  snuiftabak gekocht in het centrum, nee nix geen betaald parkeren, een motor mag je niet eens in een parkeervak neerzetten, dus gratis parkeren... toen ik thuis kwam zette ik de televisie aan.. met gevolg dat ik dit op mijn Facebook schreef "ik zit net naar DWDD te kijken.. "Petertje R de Vries" mensen die ziek worden of risico lopen door te dik zijn, roken, drinken, drugs,of ongezond eten, moeten volgens hem maar meer ziekte kosten premie betalen, "ze weten dat het ongezond is" daarbij vind meneer ook nog eens dat iedereen verplicht moet sporten ? ( de meeste ziektemelding worden komen door sportblessure's ) "ik vraag mij af hoe hoog zijn premie is met een gevaarlijk risico vol beroep" ik had al een hekel aan die gast, maar dat is in 1 keer erger geworden..."  Bah wat is die Peter R de Vries een misselijk mannetje, wat zijn zijn volgende ideeën ? mensen die een ongezond of gehandicapt kind op de wereld zetten meer laten betalen ? en dan heeft de R de Vries een hekel aan Wilders..

maar goed... "niet meer aan denken, ik moet mezelf niet opfokken" het is duidelijk dat niet Wilders, maar Peter R de Vries aandringt op de nieuwe "übermensch"

ik ga mijn huisje een beetje schoonmaken, de kaboutertjes doen dat niet voor mij...

15:30.. mijn huisje is weer schoon genoeg ik heb besloten ( omdat het maandag is ) toch maar een borrel te pakken...

goeie muziek, sterke verhalen en motoren van deze oude Hells Angel film erbij, en relaxen... "heerlijk" ( sinds kort heb ik deze full movie op youtube gevonden, maar ik kon hem natuurlijk al jaren...


STRAKS SCHRIJF IK WEER VERDER
 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog