Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, September 9, 2012

Dagboek zaterdag / zondag 8 & 9 sept.

02:13 ik ben net thuis..vrijdag was er onverwachts ( veel )  geld , dus vrijdag avond heb ik mezelf met de taxi in het uitgaan-s gebied laten brengen, zaterdag ochtend,
vroeg was ik pas weer thuis, daar heb ik me wat verfrist, een paar uurtjes geslapen, een beetje op facebook en chat rondgehangen, en  in de middag heb ik heel decadent een taxi gebeld, om mij hier in de buurt naar station Beukenlaan te laten brengen ( ik was te lui om die 15 minuten te lopen ) daar ben ik op de trein naar Amsterdam gestapt.. daar heb ik uren op de wallen rond gelopen, en  daar ben ik langzaam nuchter geworden, die drank moest uit mijn bloed omdat ik morgen ( zondag ) weer naar de markt in België moet,  "verantwoordelijkheden"..  ik ga nu dus nog even met Spike wandelen en dan slapen morgen / straks moet ik om 07:45 weer bij mijn vader zijn... dan ben ik weer de hele dag weg ...

07:15 "wakker" ( goede morgen lieve zorgen ).... vandaag kan ik weer niet veel schrijven, over een 1/2 uurtje dan moet ik alweer gaan, het zou vandaag weer warm worden, dat betekend dat het weer niet druk word op de markt, ( de mensen zijn niet meestal niet zo gek om met warm weer in die overdekte hallen te gaan rondlopen )

19:45 ik ben weer thuis... en wat was het weer belachelijk warm in die hallen, dus ik was net dan ook heel erg blij toen ik op mijn motor in mijn t-shirtje met een omweg naar huis toe reed,
ik heb vandaag weer een nieuwe vrouwelijke torso kunnen kopen, voor 5 euro kan ik zo'n ding toch niet laten liggen ? ik weet niet wanneer ik dat ding ga beschilderen, want ik heb ook nog een andere torso en een complete etalage pop staan...


ik ga nu eerst even rusten , want ik ben moe van de markt en de hitte

22:45 ik heb een paar uurtjes geslapen op de bank, en ik zit nu te piekeren of ik wel of geen whisky ga kopen morgen, ik vind het een vet moeilijke keuze omdat ik afgelopen vrijdag als uitzondering op mijn wekelijkse maandag, ook al alcohol gedronken heb.. "dilemma",  "dilemma"




STRAKS schrijf ik weer verder





No comments:

Post a Comment

Search in This Blog