Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, September 5, 2012

Dagboek: 5 sept. 2012 "Angel"

05:00 het is alweer laat geworden, en inmiddels ook alweer 5 september, gisteren plaatste mijn manager "Donald" het bovenstaande schilderij op...
 Dwaalhaas Facebook ( op 4 september ) de dag voor "mijn" Engel stierf ( nu 21 jaar geleden ) . soms hoor ik mensen zeggen "zo lang geleden, en dan is hij daar nog mee bezig" en ja... "bijna dagelijks ben ik daar mee bezig" ik rouw of treur daar niet meer om, en het beheerst ook niet mijn geluk of ongeluk, maar het is wel een essentieel deel van mijn leven geworden, en dat zou altijd zo blijven.. "een vriend van mij woonde met zijn vriendin samen en die relatie liep stuk, nu heeft hij al minstens 10 jaar een zwaar alcohol probleem, en is alweer 4 jaar dakloos" dat zijn dan van die dingen die ik niet begrijp, zijn ex vriendin leeft nog, hij kan dus nog met vragen naar haar toe gaan, ook heeft hij nog altijd de kans dat het misschien nog ooit goed gaat komen, hij kan haar ook nog steeds zien, dus hij kan nog hoop hebben.... net als sommige mensen die na een scheiding diep getraumatiseerd worden, aan "lager wal" geraken, of mannen die na hun scheiding de kinderen niet meer mogen zien... "daar hebben mensen vaak begrip voor".. maar als je op jonge leeftijd (zoals in mijn geval ) veel mensen aan de dood verliest, dan zeggen ze dat je niet moet zeuren, "en dat het leven verder gaat" ja soms is het leven echt  "kloten" en dan lijkt het wel dat als je zoals ik "sterk" bent, dat de mensen en de instanties om je heen je niet serieus nemen, ik kijk ook televisie, en dan zie je van die documentaires, met mensen, die dingen hebben mee gemaakt, of als kind gepest werden, of dakloos geweest waren, of verslaafd... "allemaal heel zielig,  en erg, droevig en triest" ik weet nog dat mijn psychiater ( heb ik nu niet meer ) ooit tegen mij zij : "de meeste mensen met een verleden als de jouwe  zijn verslaafd, dakloos  of wonen in een psychiatrische inrichting" ja, dan ben ik "fucking" trots op mezelf, omdat ik mezelf tot nu toe steeds weer staande weet te houden, en dat ik dat ook nog eens doe in mijn eentje, want echte sociale contacten en relaties waar ik mijn problemen mee kan delen die heb ik niet ( veel )... ik schrijf veel van mezelf af zoals hier op mijn dagboek / blogger..

over 3 uurtjes komt mijn vader mij ophalen die wilde graag gaan kijken ( een dagje weg )  op de vrije markt in Tiel, en in Wamel, hoewel ik eigenlijk van plan was met de motor  (bij goed weer ) naar het crematorium in Beuningen te gaan.. , maar dat crematorium daar kan ik elke dag naar toe.. dus ik ga maar weer mee met mijn vader...

15:05
ik ben weer thuis... "wat een tegenvaller was de markt in Tiel weer" meer als de helft van de standhouder-s waren weg, er was bijna geen antiek of mooie spullen, maar bijna alles nieuw, en vooral veel van die "buitenlandse troep met knipperlicht-jes en batterijen".. en veel kleding en kitsch.. het leek wel op een winkel boulevard voor woonwagen bewoners, Wamel was beter, maar ook daar heefd mijn vader niets kunnen kopen, tussen de middag hebben wij nog wat gegeten, mijn vader een broodje frikandel, en ik een Turkse Lahmacun met veel knoflooksaus en sambal.. ( mijn vader is niet zo multicultureel als ik )  lol.. daarna zijn wij weer naar huis gereden, en heeft mijn vader mij hier voor mijn deur afgezet...

16:30 ik heb net de naam dwaalhaas-cam.nl geregistreerd voor mijn cam site, dwaalhaas-cam word al meteen door Google aangegeven als je via Google naar mij zoekt.. ik moet dus profiteren van die gratis reclame van die andere ( negatieve ) blogs & sites over mij.. lol..
ok heb ik net een nieuwe post voor mijn blogger ( deze ) gemaakt over het "heilig boek" maar omdat ik vandaag al ruim over de 100 bezoekers zit heb ik hem op automatisch posten voor morgen gezet.. ( 100 bezoekers per dag voor deze blogger vind ik wel meer als genoeg ) en ik denk dat ik dat op deze wijze elke dag zo ga doen... als ik op de 100 zit ( of er overheen ) dam stel ik mijn nieuwe post zo in dat ze pas de volgende dag op mijn blog gaan komen... ik ga nu mijn "avond eten"  klaar maken, eten... en dan wat voor de televisie hangen en schilderen.... tot straks..

Straks schrijf ik weer verder...



No comments:

Post a Comment

Search in This Blog