Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, September 1, 2012

de 2e maand van mijn blogger...

Vandaag gaat mijn ( deze ) Blogger zijn 2e maand in, dat betekend "veranderingen" want mijn ( deze ) Blogger is geen officiële Dwaalhaas Kunst website zoals : www.dwaalhaas.com of die andere  deze Blogger is mijn weblog waarop ik ook...
andere dingen moet kunen schrijven en posten, ook al gaan ze niet altijd over ( mijn ) kunst... ook mijn archief ( in de linkse kolom van deze blogger ) begint vandaag met een nieuwe maand, dus die is vanaf vandaag weer helemaal leeg omdat het nu september is... maar mijn post van de maand augustus blijven gewoon nog makkelijk te vinden, bovendien, heb ik ook nog een "tag cloud"en een onderwerpen links op deze blogger staan om altijd van alles terug te kunnen vinden, de maand augustus heb ik vooral vol geblogd met dingen uit het verleden, dingen die enkel met mijn kunst te maken hebben, hoe dt deze 2e maand van mijn weblog er uit gaat zien dat weet ik nog niet,  de hele maand augustus had ik tussen de 100 en 150 bezoekers per dag, dat vond ik een mooi aantal, en dat probeer ik ook in stand te houden,..... 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog