Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, September 17, 2012

Droedels : onbewust bewustzijn

Handschrift en droedels, een symboliek van onbewust bewustzijn 

Wat zijn droedels?  Dat zijn de figuren en vormen die je maakt wanneer je met je pen in de hand in een agenda, op een schrijfblad of aantekeningenvel etc. gedachteloos zit te tekenen/schrijven., ze vertellen een verhaal. De symboliek en de uitgewerkte stylering dragen informatie in zich.
Zoals de droom vertellen kan waar je onbewust mee bezig bent kan de droedel ook een leidraad zijn bij het vinden van onbewust bewustzijn....

Gisteren heb ik een nieuwe scanner gekocht, want ik maak regelmatig "droedels" soms op mijn lichaam ( als ik gedronken heb of als ik aan het drinken ben, maar soms ook gewoon op papier, met de scanner kan ik ze nu af en toe inscannen om ze op mijn / deze weblog te zetten

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog