Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, September 14, 2012

Split Personality - Man are Pigs...

dit schilderij is een persoon met een open gespleten hoofd waaruit een nieuw hoofd komt met een varkens snuit, deze heb ik waarschijnlijk gemaakt om mijn eigen STPS te "verwerken" ik zeg waarschijnlijk omdat ik bijna nooit van te voren weet wat ik ga
schilderen, soms pot er gewoon iets in mijn hoofd, en zo moet ik dat dan ook doen.

"split personality" is vandaag een actueel schilderij van mij, omdat mijn "'alter ego" het ( vieze ) mannetje van dikkeman ook weer terug van weggeweest  is, maar dan in 2 verschillende vormen, de voor iedereen toegankelijke light en de besloten hardcore XXL versie... ( zie vorige post ) mijn dagboek, die ik hier op dwaalhaas.nl bij hield gaat vanaf vandaag dus verder op mijn dikkeman light versie...

als je mijn dagboek wil blijven volgen, meld je dan gratis aan of login ( links op deze blogger )

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog