Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Wednesday, September 19, 2012

Micky the love mouse ?

als mensen mij vragen mijn werk te omschrijven, ( vaak vragen ze in welke stijl ik schilder ) veel van mij schilderijen, dan kan ik dat alleen maar beantwoorden met "waalinism" of "waalinischtise", gewoon omdat mijn werken, volgens mij ...
niet onder te verdelen zijn in een bestaande stroming of stijl, mijn werken zijn zowel abstract als figuratief, en ik zelf heb te weinig verstand van Kunst, om te zeggen of te weten waaronder ik mijn werk moet noemen, ik heb geen kunst academie gedaan, ik heb mezelf alles aangeleerd, sterker nog, ik ga nooit naar exposities of museums, en ik houd mezelf ook niet echt bezig met kunst, anders dan van mijn eigen..
dit werk is ook weer zo'n leuk voorbeeld van een typische "Dwaalhaas", zijn het hartjes ? of  is het micky mouse ? , soms geef ik dit soort werken namen, maar eigenlijk is alles naamloos..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog