Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, September 13, 2012

Dagboek : donderdag 13-9-2012

06:15 de verkiezingen zijn voorbij, en ik ben niet blij met de uitslag, het is nu weer afwachten wat voor een coalitie er gevormd gaat worden, want linke en rechts hebben ongeveer het gelijk
aantal zetels gekregen, zoals het er nu uitziet moeten we binnen 1 jaar weer stemmen, en dan doe ik echt niet meer mee...

het is vandaag donderdag, heel vroeg in de ochtend, en voor mij betekend dat dat het nu tijd is om te gaan slapen...

10:00 ik heb nog niet eens geslapen :-(  omdat ik begonnen ben aan een nieuwe dikkeman Blogger met ( bijna ) 24/7 live cams ( zoals ik vroeger had ) maar dan met 1 verschil... die nieuwe Blogger is NIET voor iedereen toegankelijk.
omdat ik soms ( in de ogen van een "normaal" mens ) "gekke" streken uithaal, waardoor ik mijn Kunst en mijn privé leven probeer gescheiden te houden.. ( en dat valt niet mee ) probeer ik steeds te stoppen "onzin" op mijn kunst site...

steeds begin ik weer met onzin zoals dit / deze dagelijkse guestbook, of een friends only site ( waar ik eigenlijk ook niet veel mee doe omdat iedereen daar Lid van kan worden....

Mijn nieuwe Blogger met ( bijna ) 24/7 gratis live cams, die ik nu begonnen ben, is echt enkel voor die paar vrienden en vriendinnen die ik echt vertrouw... ik ben naturist / nudist, en ik wil mij graag vrij voelen in mijn eigen huis, de dingen doen of laten die ik wil...

met andere woorden : de Dikkeman Blogger gaat weer gewoon verder, maar nu achter "gesloten deuren"

wie het wil, en denkt dat ik ook hem of haar toe wil laten op die blogger, die moet mij maar een email sturen naar dwaalhaas@outlook.com als ik jou 100% "vertrouw" dan stuur ik jou een uitnodiging, zodat jij op die blogger kunt komen...

IK LAAT NIET IEDEREEN MEER TOE !

geen anonieme mensen, en zeker geen mensen die ik niet of onvoldoende ken...

eb je een verzoek verstuurd, maar geen uitnodiging gehad ? dan ken ik jou waarschijnlijk niet goed genoeg om je ook te vertrouwen...

blijven proberen heeft dan ook geen enkele zin, nee + nee

16:00
ik ben net terug van de huisarts, en ik heb onderweg besloten dat dit mijn laatste "dagboek post" op deze blogger is
Mensen die mijn dagelijkse onzin toch willen blijven volgen kunnen zich registreren als fan / vriend van Dwaalhaas ( helemaal gratis en voor niets... )

echt vrienden, die ook mijn cams gratis willen bekijken die melden zich maar ( zie  elders in deze post ) ik laat op die webcam site niet iedereen toe, ( alleen vrienden )

... ik was aan het schrijven dat ik net van de huisarts terug kwam,  ik heb daar onder elke arm een  kleine fibroom  laten wegbranden. "Ik haat die dingen" ,je kunt ze vergelijken met wratjes.. bah..

ik ga nooit snel naar de huisarts, maar met dingen die niet op of aan mijn lijf horen, dan ben ik twijfel ik niet veel...

ik kijk net op wikipedia bij wratjes, bah, die zijn 1000 keer viezer dan een fibroom... nee dat is appel met peren vergelijken...

00:15.. toen ik zag dat mijn manager op mijn mijn facebook druk in de weer was met een "Dikkeman pagina" waarop dagelijks grappige foto's van dikke mensen op gezet worden, dacht ik "tja"eigenlijk is het concept dikkeman best wel leuk "een beetje zelfspot moet kunnen" dus ik heb mijn Dwaalhaas Fan Page op deze blogger omgetoverd tot "Dikkeman Light" ik was toch al van plan om daar verder te gaan met het bijhouden van deze / dit dagelijkse dagboek ...een Dikkeman "light" versie ? ... ja "light", dat wil dus zeggen, dat ik de soms belachelijke ( naakt ) foto's flink ga censureren... , maar wel posten.. als mensen over mij roddelen maken ze mij tenslotte alleen maar beroemder, en ik doe niets dat fout, verboden of onmenselijk is....

maar wat is een "light versie" als er niets tegenover staat ?
dus daarom heb ik ook deze...
hier laat ik natuurlijk niet iedereen toe, want van het verleden heb ik wel geleerd wat mensen kunnen doen, als je alles zomaar gratis en openbaar op het internet gaat gooien, dus ik ben daar toch maar wat voorzichtiger mee geworden..

om Dikkeman Hardcore XXL te kunnen bekijken, kun je jezelf miet inloggen of inschrijven  net als bij de "light" versie, voor de XXL moet je minimaal ook een vriend zijn op mijn Facebook, en dan nog ben ik selectief.. natuurlijk, mag je mij altijd een verzoek sturen  om ook mijn XXL versie te bezoeken, maar als ik niet reageer, of geen uitnodiging terug mail.. dan is dat zo.. "sorry dan"

ik ga nu nog een beetje televisie kijken, dan Spike uitlaten, en dan naar bed, een vriendin van me had gisteren op mijn Facebook gezet dat zij morgen op bezoek wilde komen, en ze zou een fles whisky mee nemen ( het zal wel weer een loze afspraak zijn ) maar dat zie ik morgen wel....


 Straks schrijf ik weer verder 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog