Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Sunday, December 9, 2012

Belgium my second homeland


Klik hier om meer te zien en te lezen over deze video, en etalage poppen.
de video hier boven ....
ik heb deze video en de link naar de etalagepoppen nog maar 1 keer op nieuw geplaatst omdat ik vandaag zoals elke week weer heel de dag in België ben, waardoor ik vandaag niet veel andere berichtjes op deze Blogger kan zetten.  het is nu ondertussen 03:00 in de nacht en over drie en een half uur moet ik alweer opstaan, terwijl ik dit nu schrijf zie ik op mijn bewakingscamera's dat het buiten ook weer aan het sneeuwen is,
voor de vrije markt Overpelt waar ik morgen dus weer heen moet  kan dat slecht zijn,  want als de mensen morgen geen auto durven te rijden ivm gladheid, dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat het morgen helemaal niet druk is.. ps ik verkoop zelf helemaal niets op de markt dus ook geen Kunst , schilderijen, of beschilderde voorwerpen, ik ga elke week naar deze markt om mijn vader te helpen, "and thats all"



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog