Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, December 17, 2012

Booze Day : Mezcal and Piñata ?

ik heb vannacht dus geen druppel geslapen, Omdat ik boos op mijzelf ben dat ik weer over mij heen heb laten lopen, eerst de hele zondag overdag op de markt door mijn vader die mij commandeert en als een klein kind behandeld ( de man is 80 en ik "vergeef" het hem ) en dan vannacht
weer door Ingrid, "alsof het mijn probleem is dat zij dakloos en verslaafd is" ( blijkbaar wel dus ) tenminste ze probeert van haar probleem mijn probleem te maken.. en ik word nu de uren voorbij gaan, steeds kwader op haar ( en op mijzelf natuurlijk omdat ik weer te zwak was haar meteen van mijn deur weg te schoppen ) nu is het inmiddels bijna tijd om mijn wekelijkse drank te halen, en ik zit er heftig aan te denken om in plaats van mijn standaard whisky een fles Mescal te gaan kopen, er gaat een gerucht dat Mescal Mescaline bevat ( vooral de rups die er in zit ) waardoor je behoorlijk kunt gaan "trippen"en hallucineren,  iets wat mij, met mijn STPS misschien wat "heldere" momenten op kan leveren, zodat ik voor de ( hopelijk ) laatste keer aan haar goed duidelijk kan maken, dat zij hier moet wegblijven
ik heb ook al mijn "trouwe vriend" mijn honkbal knuppel die altijd bij mijn voordeur hangt binnen handbereik gezet, want met junks weet je maar nooit hoe raar ze gaan reageren.
word het vandaag een Mexicaans "feestje" met Mescal en Piñata ?...  het belangrijkste is dat ik van tevoren al met de politie getelefoneerd / gesproken heb, zodat zij ook weten dat ik vandaag ga drinken, en dat ik haar niet meer aan mijn deur wil hebben en haar er deze keer voor eens en altijd mijn huis en mijn leven uit wil zetten, omdat ik niets heb aan de stress van een ander. en al het vandaag dan toch onverhoopt allemaal fout gaat aflopen, en ik word morgen wakker in een politiecel, dan kan de politie nooit zeggen dat ze dit niet zagen aankomen ( bovendien bel ik altijd eerst zelf de politie als ik denk dat ik "gekke" dingen ( moet ) gaan doen, dat deed ik ook op mijn oude adres war ik een lastige buurman had... ik zit hier nu fijn te wonen, fijne buren, en omdat ik overdag drink en dus ook mijn muziek draai hoop ik niemand tot last te zijn... dit mag gewoon niet verpest worden door mensen die het normaal vinden om s'nachts om 04:00 aan mijn deur te staan ofzo...( over 1 uurtje is mijn slijterij open )



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog