Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, December 13, 2012

Facebook "Daily Dwaalhaas" preview


ik ben vanaf  "woensdag" weer lekker bezig geweest ( woensdag is de dag dat ik wekelijks 7 schilderijen moet afleveren bij mijn manager voor de facebook pagina ) ik ben vandaag al weer zo ver vooruit  met mijn "werk" dat ...
ik al 5 schilderijen klaar heb, en op 2 nog wat details moet schilderen, en dan natuurlijk het afwerken ( lijntjes zetten ) van alle 7 nog, maar daar maak ik mezelf niet te druk om,  7 schilderijen in 1 dagm dat betekend dat ik voor de afwerking nog 6 dagen over heb. deze keer heb ik weer 4 "grote" kunstenaars / werken uitgezocht om te persifleren, 2 x Vincent van Gogh,  Vermeer, da Vinci, en Dali........ een crossdresser en een parodie op het werk van mijn broer zijn ex-vrouw die in Göttingen - Duitsland woont en "schilderijen" maakt met "Leuchtsstern" dat schilderijtje heb ik gemaakt om een beetje reclame voor haar "Kunst" te maken, tenslotte heeft zij voor mij in het verleden enkele exposities geregeld en georganiseerd in Duitsland en als er iemand iets voor mij doet blijf ik altijd dankbaar :-)
Woensdag moeten alle 7 schilderijen klaar en droog zijn, wanneer ze dan vervolgens op de Facebook pagina gaan verschijnen, dat weet ik niet ( dat doet mijn manager allemaal ) dat is voor mij ook elke dag weer een verassing



If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog