Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, December 7, 2012

Bück dich Befehl ich dir ..

ik kwam vannacht deze foto van een oud schilderij van mij tegen, ik weet niet of ik hem al eerder op deze Blogger gebruikt heb, maar omdat ik fan van Rammstein ben, leek het mij leuk om hier een bijpassende "photoshop" van te maken, en wat past er beter bij dit werk, dan de tekst van "Bück Dich" ?  ....
ik heb te tekst van het nummer eerst met Google vertaald van het Duits naar het Engels ( want niet iedereen verstaat Duits of  Nederlands, en zonder Engels kom je niet ver op internet ) Song text : Bend Down 
I order you 
Turn your face back from me 
It does not interest me 
Bend down 

A human who is on all fours 
I'll lead him down on the floor 
In quick - step we move along 
I'm so displeased 
Now crawling backwards to meet me 
Honey stains his tights so badly 
I'm so disappointed, totally disappointed 
Bend down 
Bend down 
Bend down 
Your face 
Does not interest me 
The human stuttered a short prayer 
Turned into a good light 
In fear of what I couldn't bear 
Tried to bend down more and more 
Tears we're running off to the floor 
Bend down 
Bend down 
Bend down 
Bend down I order you 
Turn your face back from me 
It does not interest me 
Bend down, once again 

de bijbehorende videoclip is net als de band, vrij controversieel, en kan shockerend zijn, mijn advies is dan ook "niet kijken als je er niet tegen denkt te kunnen"




If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog