Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, December 14, 2012

Facebook "Daily Dwaalhaas" Avatar

"normaal" schrijf ik hier rond deze tijd meestal een berichtje over mijn nieuwste "Daily Dwaalhaas" van mijn Facebook pagina,  maar dat is vandaag onmogelijk,  omdat ik dit schilderij nu al een paar weken gebruik als avatar, dus de meeste mensen weten ondertussen wel dat dit een zelf portret is...
dus als aanvulling over dit schilderij op facebook valt niet veel te schrijven.. vandaar maar een stukje over vannacht tot nu.... vannacht rond 03:00 stond Ingrid weer an mijn deur  ik wilde niet open doen, maar ze bleef aanbellen en kloppen, en omdat ik geen problemen met mijn buren wil liet ik haar dus uiteindelijk binnen, vroeger in mijn oude huis ving ik ook vaak mensen met verslavingsproblemen op, maar ik heb daar sinds de verhuizing helemaal geen behoefte meer aan, tenslotte is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen problemen, en ik heb 3 mensen 100% van de hard-drugs afgekregen, en dat vind ik ook eigenlijk wel genoeg... maar ik liet Ingrid dus even binnen... meteen werd ik overstelpt met verhalen over mensen / junken en dealers die mij totaal niet interesseren, en zij klaagde mar over misbruik en hoe slecht het was op straat etc. en weer vertelde ik haar voor de 1000ste keer dat het allemaal haar eigen keuze is..  maar dat is alsof je tegen een muur praat.. toen kwam die stink crack pijp op tafel, binnen 2 minuten stonk mijn hele huis naar die troep, tot overmaat van ramp vroeg zij of zij hier mocht blijven. ik vind het altijd moeilijk mensen in de kou te laten staan maar ik zette mijn ventilatie systeem en mijn afzuigkap in mijn huis aan en zij dat ze beter kon vertrekken met die stink troep.. dit is een beetje een chaotisch verhaal, en de foto hier boven is uit de tijd dat ik dagelijks van die meiden opving.. die tijd is echt wel voorbij, ik ben deze ochtend rond 08:00 aan en fles whisky begonnen, want ik hoop "als ze vandaag weer terug komt" dat ik eindelijk het lef heb , om haar te kwetsen en te zeggen dat zij, zolang zij nog drugs gebruikt, of met dat "wereldje"omgaat.. hier niet meer welkom is... ( als ik nuchter ben ben ik te zwak ) dan durf ik niemand te kwetsen, als ik bezopen ben, dan komt het duiveltje in mij naar buiten... maar tot die tijd ga ik nog genieten van mijn whisky "proost"






If you've enjoyed this message or Art Work on my Daily Art Blog, share this Blogger www.dwaalhaas.nl & www.dwaalhaas.com and spread the message. Thank you for sharing ..

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog